ترخیص محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ

ترخیص محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ

ترخیص محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ

جزئیات ترخیص محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ از گمرک شهید رجایی

گمرک شهید رجایی با دریافت مجوزهای بهداشتی با دستور قضایی مجوز ترخیص محموله ۱۰۰۰ تنی را صادر کرد.

اکبر پور در مصاحبه با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در خصوص محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ گفت : گمرک شهید رجایی با دریافت مجوزهای بهداشتی با دستور قضایی مجوز ترخیص محموله ۱۰۰۰ تنی را صادر کرد.

ایشان با اشاره به اینکه، محموله مذکور اخیرا وارد بندر شهید رجایی شده گفت: با توجه به اینکه هنوز اسناد مالکیت در اختیار شرکت دولتی ایرانی قرار نگرفته و اظهار کالا توسط صاحب کالا در سامانه جامع امور گمرکی انجام نپذیرفته است بر این اساس با توجه به دستور قضایی صادر شده، گمرک شهید رجایی پس از اظهار کالا و اخذ مجوزهای بهداشتی و قانونی لازم تشریفات گمرکی کالا را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

همچنین ایشان تاکید کرد، گمرک شهید رجایی در سه سال اخیر به یکی از قطبهای اصلی ترخیص کالاهای اساسی و اقلام واسطه ای تولید تبدیل شده است و در این راستا بسیاری از اقلام ضروری مردم با خدمات شبانه روزی همکاران گمرکی به قید فوریت از گمرک ترخیص شده است.

وی در پایان گفت: تشریفات گمرکی بعد از اظهار محموله به گمرک آغاز میشود که این موضوع نیز نیازمند دریافت اسناد مالکیت کالا و صدور ترخیصیه از سوی اداره کل بنادر است و در خصوص این محموله نیز بعد از اظهار کالا و با اخذ مجوزهای بهداشتی کالا ترخیص خواهد شد.

 

منبع: کانال خبر های گمرکی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

۰۲۱۸۷۷۰۰۷۶۲