توسعه انبار کالاهای وارداتی در بوشهر

توسعه انبار کالاهای وارداتی در بوشهر

توسعه انبار کالاهای وارداتی در بوشهر

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر خواستار شد

زمینه توسعه انبارهای ذخیره کالاهای وارداتی در بوشهر فراهم شود

 

طی مراسمی با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و معاونین حوزه نظارت از اعضای کمیته ارزیابی عملکرد ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر تقدیر بعمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه طی سالیان اخیر همواره به دنبال ارتقاء جایگاه گمرک بوشهر در سطح کشور بوده ایم ، گفت: همواره سعی نموده ایم گمرک بوشهر را تبدیل به سازمانی پاسخگو کنیم  و در این راستا تلاش شد با بهرگیری از توان تمامی کارکنان این ستاد در اسرع وقت و به صورت شبانه روزی نسبت به ارائه خدمت به مردم و فعالین اقتصادی اقدام نماییم.

 

بهروز قره بیگی با بیان اینکه این ستاد طی سه سال اخیر دو بار موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده است ، اظهار داشت: کسب این موفقیت حاصل تلاش و زحمات تمامی کارکنان گمرکات استان بوشهر می باشد.

 

وی با  اشاره به اینکه تقویت جایگاه گمرک بوشهر قطعا تقویت تولید و اشتغال در استان را به همراه خواهد داشت، گفت: گمرک و بندر بوشهر در طول تاریخ همواره به عنوان مرکز تجارت کشور محسوب می شده است اما امروزه به دلیل نا برابری ها و عدم توازن در توسعه زیرساخت های منطقه ای که در جنوب کشور ایجاد شده است متاسفانه جایگاه گذشته خود را از دست داده است.

 

وی با تاکید بر این که طی چندسال اخیر زیرساختهای مناسبی در استان بوشهر در حال شکل گیری می باشد ، یادآور شد: هم اکنون سهم بندر بوشهر در ترخیص کالاهای اساسی نسبت به سایر بنادر جنوبی کشور پایین تر می باشد، که امید می رود در کنار اقدامات توسعه ای بندری و گمرکی که طی سالیان اخیر در بندر بوشهر صورت گرفته است باید زمینه توسعه انبارهای دپوی کالاهای وارداتی نیز مدنظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از  اعضای کمیته ارزیابی عملکرد ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است ستاد  نظارت گمرکات استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شده است.

 

منبع: کانال خبر های گمرکی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

۰۲۱۸۷۷۰۰۷۶۲