رشد ارزش صادرات انواع کالا از گمرک امیرآباد

رشد ارزش صادرات انواع کالا از گمرک امیرآباد

رشد ارزش صادرات انواع کالا از گمرک امیرآباد

رشد 55 درصدی ارزش صادرات انواع کالا از گمرک امیرآباد

ارزش صادرات انواع کالا از گمرک امیرآباد طی 3 ماهه نخست سال جاری از مرز 8 میلیون و342 هزار دلار گذشت.

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات مازندران ، امیر جمشیدی مدیرکل گمرک امیرآباد با اشاره به صادرات انواع کالا شامل سیمان، سنگ های ساختمانی ،انواع نمک، چوب واشیا چوبی ،محصولات شیمیایی، مواد پلاستیکی و… از گمرک امیرآباد گفت : طی 3 ماهه اول 1400، حجم صادرات این اداره کل از 190 هزار تن گذشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 45 درصدی را نشان می دهد و کشورهای عمده طرف مبادله صادراتی با گمرک امیرآباد طی سه ماه اخیر؛ قزاقستان،روسیه ، ترکمنستان ،آذربایجان بوده اند.

مدیر کل گمرک امیرآباد در خصوص واردات کالا اظهار داشت حجم کالاهای وارداتی به گمرک امیرآباد به 567 هزارتن رسید که ارزش آن بیش از 257 میلیون 970 هزار دلار بوده و که این میزان از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب نسبت به سه ماهه نخست سال1399 رشد 8 و 46 درصدی داشته است .

وی اقلام عمده کالاهای وارداتی به گمرک امیرآباد را جو، ذرت دامی، چربی ها و روغن های حیوانی ، محصولات شیمیایی ، دانه های روغنی اعلام کرد و گفت که این کالاها از کشورهای روسیه، قزاقستان، آلمان ، ترکیه و… وارد کشور شده اند.

امیر جمشیدی مدیرکل گمرک امیرآباد گفت همچنین طی سه ماهه نخست امسال ،درآمد گمرک امیرآباد از تجارت خارجی انواع کالا بالغ بر 672 میلیارد و 625 میلیون و 614 هزار ریال بوده است .

 

خبرهای گمرکی

منبع: کانال خبر های گمرکی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

۰۲۱۸۷۷۰۰۷۶۲